RETUR OG BYTTE

 

Målet vårt er at du blir fornøyd med produktene du kjøper hos oss på nobel. Vi tilbyr en 14 dagers returrett fra den dagen du mottar varen. Dersom du ønsker å returnere noe vennligst følg returinstruksjonene våre. Produktene skal returneres godt innpakket og i original emballasje i ubrukt og salgbar stand.

 

For å utføre en retur gjør du følgende 

  • Fyll ut returskjema 
  • Pakk varene i original emballasje  
  • Returetikett skal klistres på pakken som du sender til oss

Returvaren leveres på nærmeste post-i-butikk eller postkontor. Den kan også legges i en rød offentlig postkasse dersom du får plass. Merk at returen leveres til Posten/Bring, IKKE Post Nord/MyPack.

NB! Vi gjør oppmerksom på at angreretten ikke gjelder varer som av hygieniske årsaker ikke kan selges på nytt. Dette gjelder øredobber, strømpebukser, undertøy/badetøy, solbriller o.l.

Ved retur av sko, er skoesken ikke godkjent som fraktemballasje. Den skal ikke teipes eller limes på.

 

Hvis du skal bytte varen din i en annen størrelse eller noe annet:

 

Passet ikke plagget? Vi tilbyr deg gratis bytte av størrelse, eller bytte til et annet plagg med tilsvarende pris. Dette gjelder kun ved bruk av vår returetikett. Husk å legge ved returskjema! Hvis ikke kan det oppstå problemer med å identifisere ordren din.

 

1. Bestill ny ønsket vare i butikken.

2. Returner den gamle varen. Husk skriv nytt ordrenr på returskjema når du fyller det ut!

3. Vi tilbakebetaler for produktene/endrer faktura på den første bestillingen, og du vil motta riktig produkt mye raskere.

4. Obs! Om du har betalt med Klarna - husk å betal faktura for produktene du beholder.

 

Vi ber om at du fyller ut hele returskjemaet. Vi setter stor pris på om du oppgir grunn for retur selvom dette ikke er pålagt. Da hjelper du oss å gjøre en bedre jobb i framtiden. 

 

Reklamasjon

 

Hvis det er en feil med varen har du reklamasjonsrett i 2 år fra du mottok varen. Dette forutsetter at du gir oss beskjed innen rimelig tid og at du fremlegger kvittering og/ eller ordrenummer på at varen er kjøpt hos oss.  Det samme gjelder hvis du oppdager at et produkt har blitt ødelagt gjennom transport eller hvis du oppdager andre avvik i leveringen, f.eks. at antall produkter er feil eller produkt modellen avviker fra bestillingen din.  For å melde en reklamasjon sender du mail med ordrenummer/ kvittering samt bilde av reklamasjonen til kundeservice nettbutikk@nobelmote.no slik at vi får sett  på saken. Vi dekker selvfølgelig returkostnadene ved reklamasjoner.

Ønsker du å sende din reklamasjon til oss, ber vi deg ta kontakt med opp på e-post nettbutikk@nobelmote.no slik vi får sett på saken.

 

Levering

Vi sender kun til Norge. Normal leveringstid er 1 – 6 virkedager. Du vil motta en e-mail eller en SMS med pakkereferanser når pakken har ankommet ditt utleveringssted.

 

Spørsmål?

Vennligst ta kontakt med kundeservice på nettbutikk@nobelmote.no

 

Returadresse

Nobel Mote AS

Osen 2

 5411 Stord