Retur og bytte
RETUR OG BYTTE
Målet vårt er at du blir fornøyd med produktene du kjøper hos oss på nobel. Vi tilbyr en 14 dagers returrett fra den dagen du mottar varen. Dersom du ønsker å returnere noe vennligst følg returinstruksjonene våre. Produktene skal returneres godt innpakket og i original emballasje i ubrukt og salgbar stand.
Gratis bytte
Passet ikke plagget deg? Vi tilbyr deg gratis bytte av størrelse, eller bytte i et annet plagg med tilsvarende pris. Dette gjelder kun ved bruk av vår returetikett. Send oss en e-post på nettbutikk@nobelmote.no. Husk å skriv inn ditt ordre nummer, hvis ikke kan det oppstå problemer med å identifisere ordren din. Du kan også returnere varen ved å levere dem i butikk.
Denne leveres på nærmeste post-i-butikk eller postkontor. Merk at returen leveres til Posten/Bring, og IKKE Post Nord/MyPack.
NB! Vi gjør oppmerksom på at angreretten ikke gjelder varer som av hygieniske årsaker ikke kan selges på nytt. Dette gjelder: Øredobber, strømpebukser, undertøy/badetøy, solbriller o.l kan dermed ikke returneres/byttes. Salgsvarer byttes ikke.
Ved retur av sko, vil ikke skoesken være godkjent som fraktemballasje. Den skal ikke teipes eller limes på.
HVIS DU SKAL BYTTE VARE:
Bestill ny ønsket vare i butikken.
Returner den gamle varen. Send oss en e-post, husk å skriv ordrenummer på varen du skal returnere.
Vi tilbakebetaler for produktene/endrer faktura på den første bestillingen, og du vil motta riktig produkt mye raskere.
Dersom du oppdager at et produkt du har mottatt hos oss har en defekt skal du ta kontakt med kundeservice så raskt som mulig, for å få en erstatning levering eller, hvis det ikke er mulig, refundert pengene. Det samme gjelder hvis du oppdager at et produkt har blitt ødelagt gjennom transport eller hvis du oppdager andre avvik i leveringen, f.eks. at antall produkter er feil eller produkt modellen avviker fra bestillingen din. Hvis du ønsker å levere en klage må dette skje innen 7 dager etter levering. Retur skal sendes til kundeservice eller andre adresser spesifisert av oss.
Så snart vi har mottatt det returnerte produktet, og har bekreftet at spesifikasjonene over er i orden, refunderer vi betalingen din. Husk å send oss en e-post med ordrenummer og lever produktet tilbake i sin originale innpakning.
Vi setter stor pris på om du oppgir grunn for
Spørsmål? Vennligst ta kontakt med kundeservice på nettbutikk@nobelmote.no
Reklamasjon
Hvis det er en feil med varen, vil det være enklest å gjøre dette fysisk i butikk. Dette forutsetter at du fremlegger kvittering og/eller ordrenummer på at varen er kjøpt hos oss. Reklamasjon gjelder ikke vanlig slitasje, kun produksjonsfeil. Reklamasjonsretten bortfaller dersom produktet er unormalt mye brukt eller vasket feil.
Ønsker du å sende din reklamasjon til oss, ber vi deg ta kontakt med opp på e-post nettbutikk@nobelmote.no slik vi får sett på saken.
Levering
Vi sender kun til Norge. Normal leveringstid er 1 – 6 virkedager. Du vil motta en SMS med pakkereferanser når pakken har ankommet ditt utleveringssted.
Returadresse:
Nobel Mote AS
Osen 2
5411 Stord